zondag, oktober 15

Nog meer in het Rijksmuseum Twenthe

Naast de tentoonstelling Ik speel, dus ik ben was er nog veel meer te zien in het Rijksmuseum Twenthe. Hieronder enkele voor mij meest interessante stukken.

Eef de Weerd - Vrouw op fiets
Eef de Weerd - zonder titel
Palet van Theo Wolvecamp
Richard Long - Throwing Muddy Water




Martin Roemers is gefascineerd door de snelle urbanisatie van wereld en de drukte en energie van de opkomende mega-stad. Hij fotografeert van een hoog standpunt met een lange belichtingstijd waardoor de bewegende stroom van mensen en voertuigen contrasteren met de stilstaande bouwwerken. Op mijn foto's van de foto's komt het minder heftig over maar ik heb geïntrigeerd deze levensbeelden bekeken.

Karachi, Pakistan

Cairo, Egypt

Bagladesh


Geen opmerkingen: